sweet life

Wednesday, June 16, 2010

.:SAMBA....go go..:.

salam...aku baru je balik tengok bola...Brazil vs Korea DPR...tengok tadi kat Dukhan Recreation Center (DRC)...kene tgk kat sana...kat umah xdpt...xpela..yg penting dpt tgk...puas hati la jugak...first half game agak kurang menyengat...defend team Korea sgt bagus...yang tu pada aku geng2 defender Korea mmg superb...memang kebal...so, game yg first half agak sambar...xde gol yang dijaringkan...boring?? yes, agak boring...tp xpe...minat Brazil punya pasal, aku tungguuuuu...second half, uish...aku suka...first goal pada minit ke 55...goal memang cantek...kalau aku lah penjaga gol Korea tu, aku pun xsangka yang bola memang akan masuk...bola tu boleh swing plak kan...cayalah Maicon...hehe...Brazil masih conquer the ball...yang tu mmg Korea xleh nak kata apa...ball possession mmg milik Brazil...sorry Korea...so, mrk hanya mampu bertahan...dalam pada bertahan tu, masuk lagi satu goal oleh Brazil...credit to Elano...unexpected n still bola tu cantek...bak kate sorang penonton td, it is a fantastic goal...ya, you are right man...hehe...then masa pun dah xbyk...aku dah suka sgt ni...Korea bwk blk telur ayam...tapi di saat2 akhir, minit ke 89, pemain no 8 (kalau xsilap aku betul dah no pemain tu) dia berjaya jugak jaringkan satu goal...OMG...menyampah gile...tolonglah...mengapa mesti begitu...aduss...2 minit masa tambahan di berikan...mereka pun main sambil lewa sekadar untuk habiskan masa...ye la, masa dah suntuk...akhirnya, tiupan whistle penamat kedengaran...(skema la plak ayat)...habisla sudah bola...xpela...2-1 pun ok la...yang penting, Brazil ku menang...congratulation...chaiyok2!!!...c ya...;)

No comments:

Post a Comment