sweet life

Thursday, June 24, 2010

.:BERATNYA DUGAAN MU YA ALLAH:.

salam...2,3 hari ni aku berada dlm *sober mood*...ntahlah...memikirkan masalah peribadi yang x tahu di mana penghujungnya...begitu berat dugaan yang ko berikan ya Allah...hamba mu ini sudah tidak tertanggung rasanya...dengarla ya Allah rintihan hamba mu ini...dengarlah ya Allah doa hamba mu ini...siang malam aku memohon agar dipermudahkan bagi ku...agar dilembutkan hati orang tua ku...bantu la aku ya Allah...sesungguhnya aku hamba yang lemah...tak dapat digambarkan sekiranya jalan yang buruk akan ku pilih untuk akhiri semua ini...aku tidak kuat ya Allah...kau bantu lah aku...beri la kekuatan kepadaku...ko makbulkan la doa2 ku...sesungguhnya hanya kepada engkau aku memohan pertolongan...sesungguhnya engkau tidak memungkiri janjimu...bantu la aku ya Allah...kau kuatkan lah jodoh kami...kau panjangkan lah jodoh kami...kau permudahkan lah jodoh kami...kau percepatkanlah jodoh kami...aku memohon kepada Mu ya Allah...dengarlah rintihan hambamu yang lemah ini...amin...

No comments:

Post a Comment