sweet life

Monday, June 14, 2010

.:HAHA...SYAQIR KENE TIPU:.

salam semua...hari ni dapatla jenguk my strawberry shortcake...sebabnya, questionnaire utk research proposal dah siap...belum submit je lagi kat supervisor...nnt la submit...relax jap...haha...syaqir kene tipu...syaqir ni adik aku yg bongsu...kesahnya mcm ni...

semalam kami bertiga, aku, syaqir and adik aku yg sorang lg, syafiq duduk kat ruang tamu rumah...umi tdoq dah time tu...abah pegi tgk bola dengan kwn2 dia...so time tu dah kul 10lbh...aku suh la syaqir tdo coz esok (hari ni) dia nak sekolah...

"aqir, pegi tdo...lewat dah ni...nnt abah blk, abah marah...alg xtahu," sound aku...

dia wat dek je...xgerak lagi dari depan lappy duk khusyuk main game...pastu si syafiq pun bgn nak ke toilet...dia pun pura2 la ketuk pintu then lari msk toilet...si syaqir ni dgn kalutnya stop main n pegi bukak pintu...aku tahu syafiq yang ketuk so aku wat selamber je la...nak gelak pun ada, tapi tahan...pastu dia buka pintu n tgk xde org...dia keluar check and no one dekat pintu...

aku tanya, "mana abah?"..."xtau, xde org pun dkt pintu," balas dia...

aku pun suh dia ttp pintu...konon2 takut...haha...pastu dia pun ke dapur, amik mkanan n mkn...nak tdo pun mau mkn lagi...padanla ko bulat aqir...hahaha...pastu dia pegi gosok gigi semua n msk bilik...kejap lagi tu dia keluar semula...dia ctr kat abg dia...n aku tau, dia takut sbnrnya mau tdo sorang...hahaha...pastu aku suh msk bilik tdo...dia ikut arahan...lama skit aku pi jengah, betul pun...dia tdo dgn lampu terbuka...haha...aqir, aqir...pagi ni dia nak gi sekolah, dia ctr lagi kat umi aku hal pintu semalam...aku nak tergelak tapi aku buat dek je...haha...aqir kene tipu...tu la...suh tdo sibuk nak main game lagi...next time, dgr org cakap...haha...love u bro...;)

No comments:

Post a Comment