sweet life

Sunday, May 30, 2010

.:TEKA-TEKI:.

salam...dulu kecik2, aku suka main teka-teki dgn adik2 aku, kwn2 aku...teka-teki ni memang best pun...kadang2 ia melucukan...it can make people laugh and smile...other than that, it makes people to think outside of the box...sometimes, we even do not realize that is the answer...here some teka-teki for you readers to try and answer....

1) dalam banyak2 nasi, nasi apa yang kita xboleh makan?
hmmmm....nasi apa ye?nasi basi kah? nasi busuk kah?haha...pk2...


2) ada seorang pemuda ni...dia suka menangkap burung for his collection...satu hari tu, dia jalan2 and terjumpa 5ekor burung yang sedang beristirehat...haha...macam mana pemuda ni nak tangkap semua burung2 tu tanpa seekor pun terlepas?
kalau dapat tangkap seekor, mesti yang lain dah terbang sebab terkejut...caner ek??


3) ni pasal burung lagi...hehe...ada seorang pemburu ni...dia masuk hutan...looking for animals la kan...then dia terjumpa la sekawan burung di atas pokok...maybe dlm 10ekor...then dia aim la dia punya senapang ke arah burung2 tersebut...bang!!terkena la salah satu burung2 tu n jatuh la ia ke bumi...yang lain semua terbang ke awan biru...tapi ada sekor ni stand still kat situ...xlari pun...kenape ek??


hahaha...pk la k...saje2 je ni...just for fun...aku punya blog, aku punya pasal mau tulis apa...ahaks...k, have a good day...=p

No comments:

Post a Comment