sweet life

Wednesday, May 26, 2010

.:KAU PERGI JUA:.

mcm lagu kan tajuk entry aku..memang pun..tu lagu nyanyian Adam Ahmad...memang best lagu tu...ia ditujukan kepada kekasih hati nya...aku rasa la...dari lirik dia tu, kekasih nya pergi jua meninggalkan dirinya buat selama2nya...meninggal dunia la tu rasanya...

Kau Pergi Jua

Wajahmu... seindah serinya pelangi yang indah
Seharum mawar putih segar berkembang
Wajahmu mengapa sering terbayang di mataku
Sehingga terbawa di dalam mimpiku

( 1 )
Sayangku
Tahukah kau di dalam hatiku ini
Tersimpan perasaan cinta yang suci
Kau bunga ingin kusunting mu menjadi milikku
Lantas kuabadikan dalam jiwaku

( 2 )
Sayangnya... harapan yang selama ini kubawa
Hancur berkecai musnah jua akhirnya
Semuanya bagaikan sebuah mimpi
Oh... Kau pergi jua
Setelah cintaku kini membara
Belum sempat kucurahkah kasihku
Kau pergi tak kembali

( ulang 1, 2, 1 )

Ingin kusunting mu menjadi milikku
Lantas kuabadikan dalam jiwaku


aku tulis entry ni bukan nak cakap hal lagu tu pun...saje je selit2kan...mukaddimah orang cakap...if in terms of teaching field, it is called set induction...aku benci set induction...this is because, i always blank and stuck with ideas on how to make the best set induction...eh, apalah aku duk merapu ni...bkn nak ckp hal set induction pun...aku taip entry aku hari ni dengan mood yg xde sgt...sbb apa??sbb yg disayangi pergi jua...tp bkn pergi mana pun..pergi kerja je...tapi tinggalkan daratan ini...haha...dah kejenya di tgh laut, tiap2 1-2bln kene pergi offshore, nk buat caner kan...aku kene pasrah je la...dia pergi carik rezeki...kali ni pegi lama, approximately 1month...huhu...lama tu...ni la yg aku kene hadapi almost every month...aku sedih bila setiap kali dia cakap, "esok nak naik offshore dah"...huhu...sedih2...tp dah aku pilih dia kan...nak buat caner...terima je la seadanya...dia bukan pergi mane pun, carik rezeki...semoga kerja success and balik cepat2 k...take a good care of yourself...oklah...xde mood dah...need to gain some energy and mood...c ya...daa...

No comments:

Post a Comment