sweet life

Thursday, September 2, 2010

.:RAYA...RAYA...RAYA:.

aduh, mood raya sangat la melonjak2 sekarang ni...mana x  nya...housemate aku ni duk buka lagu raya je kejenye...siap karok lagi kat rumah ni...naik kete pun dgr lagu raya duk berkumandang...kat rumah pun lagu raya...yg paling bestnye, siap ada biskut raya dah kat rumah ni...sape la yang beli biskut tu kan...haha...aku la tu yang beli petang tadi...best jugak biskut raya ni...aku sangat terliur, dari semalam lagi...at last, aku beli jugak hari ni...hee...xsabar mahu raya...family pun semua ada...adik2 semua balik...kami pakai baju sedondon tahun ni...seronoknya...tapi dalam seronok2 pun, sedih jugak sebenarnya...tolong sedihkan untuk mfar...dia beraya di lautan lagi tahun ni...mcm tahun lepas jugak, raya kat sana...nak buat macam mana kan...dah tugas dia...ramai jugak kawan2 dia yang senasib dengan dia, beraya di tengah lautan sana...mendoakan agar kamu tetap happy di sana k...ok, lah...xtau dah nak cakap apa...mata dah kuyu...awal lagi la babe...tapi nk wat caner, ngantuk...telinga pun macam best je dengar lagu2 raya ni kan...ok, selamat hari raya semua orang...maaf la segala salah silap...haha...lambat lagi ok raya...dah2...jangan nak merapu ye...k, bye....



upin dan ipin send aku kad raya la...hee...ok, tipu...ni aku upload dari tenet...;)

No comments:

Post a Comment