sweet life

Monday, September 20, 2010

.:http://coachandbag.blogspot.com/:.

ok, sudah lama giler x update blog ni...nak buat macam mana, raya la katakan...padahal bukan raya sangat pun...internet xde, so macam mana la mahu update ini blog...so, today dah balik shah alam...oh, bumi tercinta...so dapatlah gobek-gobek internet n tengok my FB n also this blog...ok, dah2...jangan nak merapu please..assignments belambak nak disiapkan so please straight to the point...BAIKLAH!!!

ok, aku nak promote blog my sista sebnarnya...ecece...baik kan aku? haha...dapat komisyen, mesti la kena tolong kan...ahaks...ok, to COACH lovers, please log in to http://coachandbag.blogspot.com/. there, u can find the cheapest coach handbag in the world...haha...aku reka...tapi, seriously adik aku jual beg-beg tu dengan harga yang tersangat la murah...yang penting, they are ORIGINAL ok...so, don't waste your time...log on and buy!! rugi kalau sape2 yang x grab this opportunity...sape nak jual original coach handbag dengan harga bawah 1K...yes, i repeat...BELOW 1 K...murah kan? hello, mana ada handbag coach yg original dijual dgn harga below 1K...ok, dah2...meh kite pi shopping coach...xyah susah2 pi KLCC atau pun OU...depa jual mahal...upppssss...ok, ni aku upload one of the beg which available for sale...






ok, dah...sila lah layari blog adikku itu ye...with no doubt, start SHOPPING now!!!....;)

No comments:

Post a Comment