sweet life

Thursday, July 8, 2010

.:DUBAI - DAY 2

Dragon Mart...yes, we went to Dragon Mart...memula sampai tu tersangat la kagum kerana tempatnya tersangat la besar dan panjang...yg uniknya adalah bentuk mart ini...ia berbentuk dragon...maksunya bila kite jalan sebelah dlm tu ia sebenarnya berliku-liku mengikut bentuk badan dragon yg pjg n berliku2...can u imagine it???kagum2...kat sini kita blh carik brg2 murah n mostly brg2 dtg dari china...masa kat sini aku rasa mcm aku pegi china plak...serious mmg byk gile brg dari china...not only made in china tapi mmg brg tu adalah brg china...maksudnya baju tdo yg ala cina tu pun ada n byk lagi...kami melawak, kite ni dtg dubai ke china??

xpela...kami habiskan masa di situ selama lbh kurang 10jam....waduh, capet bangat...itupun xhabis pusing...aku tukang tolak wheel chair nenda ku...blk rmh hbs sakit badan especially tgn...fheww...kepenatan xyah ckp la kan...mmg penat...umi la shopping mcm2...beli baju utk sedara mara...aku beli comforter...gile murah...100% cotton and single bedsheets berharga 50dirham...mmg aku grab...gile cantik...syaqir pun beli...yg design transformer...haha...hbs pusing dragon mart, balik, mkn n tdoq...kepenatan yg teramat sangat...jom lyn pic skit...

part time job...penolak kerusi roda

tgk, kat belakang tu...
peniaga di sini 80% adalah cina...

syaqir's new sister...haha

the dragon

with the bolat...;)

No comments:

Post a Comment